Öka servicen

Atteviks och Berners servicekunder kan nu njuta av en snabbare och effektivare serviceupplevelse.

Det började som en förstudie att undersöka möjligheten att digitalisera in-och utcheckning för servicekunderna. Genom detta skapa en högre effektivitet, öka merförsäljningen och få nöjdare servicekunder. Vi tog fram ett koncept, Fast Track, där vi gjorde hela kundresan digital. Från servicen bokas till bilen är servad och klar. Förstudien ledde till ett projekt, där vi tillsammans med den utvalda leverantören, Tjekvik, genomförde installation, utbildning, projektledning tills konceptet och hårdvaran var inarbetad och klar. Atteviks och Berners servicekunder kan nu njuta av en snabbare och effektivare serviceupplevelse.

Fler Kundcase.

Här berättar vi hur The Incredible Store har hjälpt till att driva förändringar inom företag. Allt för att förbättra den digitala närvaron och nå fler kunder med sina erbjudanden.

SaaS-leverantör av E-com / Strategisk utvecklingspartner

En accelererande digitalisering av Din Bils affär gjorde att de i maj 2020 valde att bli första kund ut på vår nya plattform

Läs mer

Digital utvecklingspartner

The Incredible Journey valdes ut som strategiskpartner till SVÅ tack vare bolagets långa och gedigna arbete inom bilbranscheni kombination med vår tunga kompetens inom digitalisering och e-handel.

Läs mer

Digital partner

Genom samarbetet med MRF har vi genomfört en Digitaliseringsworkshop med ett antal handlare.

Läs mer

Öka servicen

Atteviks och Berners servicekunder kan nu njuta av en snabbare och effektivare serviceupplevelse.

Läs mer

Den nya marknadsplatsen

Som en del av grundarteamet så var vi en del av att utveckla Wayke från den första workshopen, genom lanseringen och till att bli en scale up genom att utveckla nya affärsområden och intäktsströmmar.

Läs mer